Forretnings- og handelsbestingelser

Undgå overraskelser, læs vores betingelser.

Generelle oplysninger

Inventar Partner

Bevtoftgade 1, 1736 København V

Tlf: 93992398 CVR: 36594055

Priser
  • Alle priser er inkl. moms. Der tages forbehold for tastefejl.
Betaling
  • Ved manglende betaling, forbeholder vi os retten til at standse din ordre indtil rettidig betaling har fundet sted. Forsinkelser skabt herved, er kundens ansvar.
  • Betaling af produkterne skal ske umiddelbart efter, at ordren godkendes. Hackk fremsender en faktura kort tid efter godkendelse. I tilfælde af, at Hackk ikke fremsender faktura umiddelbart efter godkendelse, påvirker dette IKKE kundens
  • Da ordren igangsættes samtidig med godkendelse over e-mail, kan et køb ikke fortrydes, selvom betalingen ikke har fundet sted rettidigt. Du vil derfor være ansvarlig for hele købesummen efter godkendelse.
Tilbud
  • Tilbuddet vil indeholde en komplet liste over bestilte produkter med angivelse af størrelser, farve/materialer og grebstype.
  • Tilbud er accepteret når kunden godkender ordre over e-mail.
  • Tilbud er gældende i seks uger fra modtagelse.
  • Det er kundens ansvar at sikre, at tilbuddet stemmer overens med det ønskede. Hackk påtager sig intet ansvar for, om tilbuddet indeholder alle de elementer som kunden ønsker eller har brug for.
  • Efter godkendelse kan der ikke længere tilføjes eller ændres i en ordre.
Levering samt forsinkelser
  • Leveringstid for produkter er ca. mellem 9-12 uger afhængigt af produkt. Du vil blive oplyst omkring dette inden endelig godkendelses mail bliver fremsendt. Hackk forbeholder sig retten til at levere produkterne tidligere end den forventede leveringstid.
  • Der kan opstå længere leveringstid end 9-12 uger grundet ferier eller officielle helligdage. Du vil blive oplyst omkring disse inden endelig godkendelse.
  • Hackk påtager sig ikke noget ansvar i forhold til eventuelle forsinkelser. Der dækkes ingen omkostninger i forbindelse med forsinkelser. F.eks. til bestilte håndværkere, opbæringshjælp eller lignende.
  • Det påhviler kunden at oplyse Hackk korrekt leveringsadresse. Ved ændring i leveringsadresse, vil alle eventuelle omkostninger herved, påhvile kunden.
  • Transportselskabet kontakter dig altid når dine varer ankommer til deres lager i DK og aftaler leveringsdato med dig. Det er kundens ansvar at være hjemme på den aftalte dag. Ved forgæves kørsel, hæfter kunden for omkostninger til en genkørsel. Kunden kan mod betaling få opbevaret deres ting på transportselskabet lager, hvis modtagelse af produkterne ikke er mulig. Opbevaring i 3-4 hverdage er gratis.
  • Vi kan ikke oplyse dig en eksakt leveringsdato. Denne aftales altid med transportselskabet når dine varer er ankommet til deres lager, og de kontakter dig.
  • Levering foregår altid til kantsten og vi tilbyder ikke opbæring af produkter.
  • Hackks produkter sendes altid i en lukket kasse for at beskytte dine produkter bedst muligt. Der kan med en fordel benyttes en skruemaskine for at skille kassen ad. Det er kunden ansvar at sikre, at kassen er hel og ikke beskadiget ved levering. Ses der synlige skader på kassen, skal der tages billeder af forsendelsen inden yderligere udpakning og fragtbrevet underskrives med forbehold.
  • Det påhviler kunden at bortskaffe alt emballage som er benyttet i forbindelse med levering af produkterne.
Reklamationer, fejl og mangler
  • Kunden skal indenfor rimelig tid efter modtagelse undersøge produkterne og sikre, at der ikke er fejl, skader eller manglende produkter. Rimelig tid anses for værende 2 måneder.
  • Produkter skal undersøges for fejl og mangler, inden disse monteres.
  • Vi påtager os udelukkende ansvaret for erstatning af selve produkterne der måtte indeholde fejl, skader eller er manglende. Enhver følgeomkostning som resultat af reklamationer, mangler eller fejl, dækkes ikke af Hackk. Disse kan blandt andet inkludere håndværkere, montering, opbæring.
  • Vi anbefaler at der ikke bestilles håndværkere før at alle produkterne er modtaget og grundigt tjekket for skader, fejl eller mangler. Vi dækker ikke dine omkostninger til håndværkere der kører forgæves eller skal komme flere gange grundet reklamationer, fejl eller mangler i produkterne.
  • Det påhviler kunden at bortskaffe produkter der skal ombyttes, returneres eller lignende, hvis Hackk ikke ønsker disse retur.
  • Ved reklamationer eller mangler, skal kunden tage billeder af fejlbehæftede produkter og sende en e-mail med billeder samt positionsnummer i tilbuddet. Husk at dette skal ske inden produkterne monteres.
  • Ved reklamationer, fejl og mangler, kan der være forskelle i farven på de eksisterende og nye produkter. Læs mere under de forskellige materialetyper.
  • Ved reklamationer, fejl eller skader, forbeholder Hackk sig retten til at udbedre fejlen. Der må forventes en vis ventetid, svarende til den samme ventetid som den oprindelige ordre.
Fortrydelsesret
  • Alle Hackks produkter produceres til ordre og dit specifikke projekt. Både med hensyn til størrelser, farver og materiale. Derfor kategoriseres vores ydelse som specialprodukter og du har ingen fortrydelsesret. Efter godkendelse af ordre på e-mail, er ordren bindende og kan ikke fortrydes eller ændres.
Garanti
  • Hackk giver i henhold til købeloven en reklamationsret på 24 måneder.
Montering
  • Hackk tilbyder ikke montering af produkter.
  • Der leveres ikke andet end fronter, låger, sidebeklædninger, afstandsstykker samt sokler. Alle materialer til montering af ovenstående skal enten købes hos leverandør af korpus, eller anskaffes af kunden. Kun i forbindelse med vores træskuffer, modtager kunden også et sæt skuffeløb. Skruer til montering af disse, skal anskaffes af kunden.
  • Hackk tilbyder ingen skriftlig vejledning i montering af produkterne. Vi anbefaler på det kraftigste at kunden rekvirer en håndværker til montering af produkterne. Specielt sidebeklædninger, sokler samt afstandsstykker, da alle disse leveres i overmål, og skal tilpasses/skæres hos kunden under montering
Linoleum
  • Vær opmærksom på, at der ved valg af linoleum kan være farveforskel i mellem de forskellige ruller der modtages fra Forbo. Derfor skal der forventes en vis farveforskel i dit endelige projekt, sammenlignet med f.eks. prøverne i Hackk udstilling eller farveprøver du har fået med hjem.
  • Ved reklamationer eller genbestilling af produkter, skal det forventes, at der kan ses en forskel mellem de oprindelige og nye produkter. Desværre er den del af processen ude af vores hænder. Dog bestræbes det altid at bruge af den samme rulle som dit produkt er lavet af, hvis der er nok tilbage i rullen.
  • Linoleum indeholder fra fabrikken side fejl i produktet. Dette skyldes, at linoleum er et materiale skabt ud fra naturlige råvarer, og det ikke er muligt for Forbo, som producent, helt at eliminerer samtlige fejl i de leverede ruller. Hackk foretager også en intern kvalitetskontrol og skære de værste fejl fra i produktet inden det anvendes. Men der kan fra kundens side ikke forventes en komplet fejlfri overflade. Der vil nogle gange være små fejl i produktet, som er synlige.
Finér
  • Finér er selvsagt et naturmateriale der aldrig er ens. Hverken i åretegning eller farver. Derfor kan det ikke forventes at dit projekt ligner de billeder du har set af Hackks projekter eller prøverne i showroom. Hvert projekt vil indeholde dens helt egen unikke finer.
  • Hackks planskåret finér (den med de flammerne) er altid i vertikalt forløb. Hvor mange finér blade der anvendes i bredden på dit projekt varierer alt efter den finér vi har til rådighed og hvad der passer med dine fronter.
  • Hackks spejlskåret finer (den uden flammer i åretegningen) er aldrig i forløb. Åretegningen er dog vertikalt ligesom Hackks planskåret finer.
  • Ved reklamationer eller genbestilling af produkter, skal det forventes, at der kan ses en forskel mellem de oprindelige og nye produkter. Et træ kan kun omdannes til en vis mængde finér. Så når et træ er opbrugt – benyttes et nyt træ, som helt naturligvis har anderledes åretegninger. Send altid billeder af din finer ved reklamationer eller fejl – så gør vi vores bedste for at finde det finér der kommer tætteste på det oprindelige.
Malet
  • Det skal forventes at malet fronter i en bestemt NCS eller RAL kode, tilnærmer sig en valgt farve – men aldrig er 100 % eksakt. Der kan være små nuanceforskelle. Både i forhold til farvekort og eventuelle prøver du har fået med hjem fra showroom.
  • Bemærk at sprøjtelakerede overflader er lette at ridse og beskadige. Derfor skal du være ekstra varsom med dette produkt, for at undgå skader. Specielt i den første tid, da produktet tager omkring 2-3 måneder før det er fuld hærdet.
  • Ved reklamationer eller genbestilling af produkter, skal det forventes, at der kan ses en forskel mellem de oprindelige og nye produkter. Selvom man maler i en bestemt farvekode, er blandingsmaskinerne ikke nøjagtige nok til at farven bliver 100% ens.
  • Malet fronterne kan afgive en lugt i op til 3 måneder efter modtagelse. Denne lugt er ikke sundhedsskadelig. Men nogle få mennesker vil finde den generende